Obsługa Klienta

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej kwestii technicznych, porad lub informacji na temat produktów i reklamacji oraz zamówień części zamiennych.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 możesz porozmawiać telefonicznie z naszymi konsultantami i uzyskać informacje dotyczące m.in. dostępności produktów. Poza tymi godzinami możesz kontaktować się z nami poprzez formularz zamieszczony poniżej. Na pytania staramy się odpowiadać najpóźniej następnego dnia roboczego.

Abyśmy mogli usprawnić proces obsługi, przygotuj numer artykułu, o który chcesz zapytać oraz Twój numer klienta.

Aby być na bieżąco i wiedzieć, co aktualnie dzieje się w Jula, nie zapomnij o śledzeniu naszego profilu na Facebooku. Bezpośredni link do naszego profilu znajduje się poniżej, w media społecznościowe.

  • Czy Jula prowadzi sprzedaż internetową?

    Nie, Jula nie prowadzi sprzedaży internetowej. Lista zakupów, którą możesz stworzyć na naszej stronie nie może być zrealizowana online bądź zamówiona bezpośrednio do naszego sklepu.

  • Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

    Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu.

    Po prawej stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt.

  • Gdzie znajdę numer artykułu?

    Numer artykułu znajdziesz na karcie każdego produktu, tuż pod jego nazwą:

  • Czy na stronie internetowej jest dostępna pełna oferta?

    Oferta na stronie internetowej jest na bieżąco uaktualniana. Może jednak zdarzyć się, że produkt dostępny już w naszych multimarketach nie będzie jeszcze opublikowany w naszym serwisie internetowym.

  • Gdzie znajdę instrukcję obsługi do mojego produktu?

    Instrukcję obsługi danego produktu znajdziesz na karcie produktu w zakładce Dokument, tuż obok Recenzji klientów. W przypadku, gdy w tym miejscu nie znajdziesz instrukcji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak sprawdzić dostępność wybranego produktu w wybranym Multimarkecie Jula?

    Na każdej karcie produktu możesz sprawdzić dostępność produktu w wybranym Multimarkecie Jula. W tym celu wybierz najpierw interesujący Cię market (w ramce znajdującej się w górnej lewej części strony):

    A następnie wyszukaj konkretny produkt.

    W ramce Dostępność otrzymasz informację o tym, czy dany produkt jest dostępny w wybranym sklepie, ale także na której półce możesz go znaleźć (w podanym przykładzie: C021). Poniżej znajdziesz także dostępność produktu w najbliższych multimarketach.

    Pamiętaj, że przed przybyciem do multimarketu podana dostępność może jednak ulec zmianie. Przed wizytą w sklepie zalecamy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu potwierdzenia dostępności lub dokonania rezerwacji produktu.

  • Jak odczytywać symbole dotyczące dostępności produktów?
    oznacza, że produkt dostępny jest w dużej ilości,
    oznacza, że produkt nie jest dostępny w wybranej lokalizacji,
    oznacza, że w danej lokalizacji posiadamy niewielki zapas, informuje też o konkretnej ilości dostępnej w wybranym sklepie,
    oznacza, że jest to nowy produkt i oczekujemy na jego dostawę.
  • Jak wybrać miasto, w którym chcę sprawdzić dostępność produktu?

    W celu wyboru multimarketu w konkretnej lokalizacji, wybierz z listy rozwijalnej, znajdującej się w górnym lewym rogu strony głównej, interesujące Cię miasto.

  • W jakich godzinach czynny jest multimarket Jula?

    Wszelkie informacje teleadresowe oraz godziny otwarcia znajdziesz na stronie Nasze sklepy po wybraniu interesującego Cię multimarketu.

  • Jakie metody płatności dostępne są w Multimarketach Jula?

    W naszych multimarketach możesz zapłacić tradycyjnie gotówką, kartą płatniczą lub bonem Sodexo, ale także za pomocą nowoczesnych metod płatniczych takich jak: płatności mobilne Android Pay.

  • Jak mogę złożyć reklamację produktu?

    W celu złożenia reklamacji zapraszamy wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu do najbliższego multimarketu Jula. Ich listę znajdziesz tutaj.

  • Czy Jula honoruje zwroty produktów?

    Tak, sieć multimarketów Jula stwarza możliwość zwrotu produktów nabytych w naszych sklepach. Produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Zwrot produktu jest możliwy na podstawie dowodu jego zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) i może zostać zrealizowany w dowolnym multimarkecie Jula, niezależnie od tego, gdzie produkt został kupiony. Szczegółowe warunki zwrotu znajdziesz tutaj.

  • Jak zalogować się do Mojego Konta w Jula Club?

    Aby zalogować się do konta w Jula Club przejdź na stronę logowania i wpisz e-mail oraz hasło. W tym samym miejscu możesz także dokonać rejestracji w Jula Club.

  • Jak sprawdzić stan mojego konta w Jula Club?

    Informacje o saldzie punktowym otrzymasz, logując się w zakładce „Moje konto” lub dzwoniąc do działu ClubSupport. Pamiętaj, że saldo aktualizowane jest następnego dnia po dokonanych zakupach. Więcej szczegółów o klubie znajdziesz tutaj.

  • Kiedy otrzymam mój bonus?

    Bonus wypłacany jest w formie bonu natychmiast po osiągnięciu granicy 1000 punktów. Bony wysyłane są co miesiąc do wszystkich klientów, którzy zebrali wymaganą liczbę punktów. Bon może zostać wydany maksymalnie 12 razy na rok. Bony można wykorzystać jako środek płatniczy w sklepie Jula, niedozwolona jest zamiana ich na gotówkę lub kartę podarunkową.

  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty i na jakich warunkach?

    Tak. W naszych multimarketach masz możliwość dokonania zakupów na raty. Przy produktach, których cena przekracza 100zł podajemy wysokość raty przy kredycie 12-miesięcznym. Masz też możliwość sprawdzenia wysokości raty w zależności od ilości rat (kliknij w tekst „12-miesięcy” i za pomocą suwaka na pasku wybierz interesującą Cię liczbę rat).

    Zgłoś się do naszego Punktu Obsługi Klienta, w celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat.

  • Czy istnieje możliwość zakupu karty podarunkowej i w jaki sposób sprawdzić jej saldo?

    Tak. W naszych multimarketach można zakupić Kartę Podarunkową. W tym celu udaj się do Punktu Obsługi Klienta. Więcej informacji oraz możliwość sprawdzenia obecnego salda na koncie kart możesz uzyskać tutaj.

  • Czy sklep oferuje transport zakupionego na miejscu towaru?

    Nie, niestety na chwilę obecną nie świadczymy takich usług.

  • W jaki sposób mogę się skontaktować bezpośrednio ze sklepem?

    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 wszystkie połączenia telefoniczne przekierowywane są do naszego Biura Obsługi Klienta. W szczególnych sytuacjach pracownik Infolinii może przełączyć rozmowę do wybranego sklepu. Poza wspomnianymi godzinami oraz w weekendy, dzwoniąc pod numer telefoniczny wybranego multimarketu połączysz się z danym sklepem.

  • Gdzie znajdę części zapasowe do mojego produktu?

    Jula dostarcza części zamienne do wielu produktów dostępnych w naszym asortymencie. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub wybranym multimarketem, aby sprawdzić, czy posiadamy poszukiwaną przez Ciebie część zamienną. Produkty takich marek jak BOSCH, Makita posiadają własne punkty sprzedaży części zamiennych. Więcej informacji znajdziesz na stronach internetowych poszczególnych producentów. 

  • Zamówiłem części zapasowe, jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    W momencie, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w wybranym multimarkecie, skontaktuje się z Tobą pracownik danego sklepu.

Dołącz do nas na naszych stronach:
Załącz plik:

Adres

Jula Poland Sp. z o.o.
ul. Malborska 49
03-286 Warszawa
Tel.: 22 338 88 88
Tel. biuro: 22 338 88 10
NIP: 524-27-18-525
REGON: 142595635
KRS: 0000365248
XIII Wydz. Gosp., Sądu Rejonowego w Warszawie

Dyżur telefoniczny Działu Obsługi Klienta:

  • Poniedziałek–piątek 9:00–17:00
  • Telefon: 22 338 88 88
  • Faks: 22 743 02 15

Dyżur telefoniczny Działu Reklamacji:

  • Poniedziałek–piątek 9:00-17:00
  • Telefon: 22 338 88 88

Dyżur telefoniczny Działu JulaClub:

  • Poniedziałek–piątek 9:00-17:00
  • Telefon: 22 338 88 88
Dodano 0 produkt do porównywarki