Nakręcamy do działania!

Dostawa

Opcje dostawy

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy Schenker i GLS. Dostępne opcje dostawy są wyświetlane podczas dokonywania transakcji.  Przesyłki dostarczane są w godzinach 10:00 - 16:00.

Dostawa do domu

Zamówienia z dostawą do domu dostarczane są standardowo pod drzwi we wszystkie dni powszednie. Przy dostawie kurierem GLS nie stosuje się preawizacji.
Przy dostawie kurierem Schenker preawizacja odbywa się poprzez wiadomość SMS. Powiadomienie SMS jest możliwe wyłącznie pod warunkiem podania ważnego numeru telefonu komórkowego.

Koszt dostawy

Koszt dostawy zamówienia jest pokazywany każdorazowo w koszyku po wybraniu jednej z możliwych opcji dostawy. Wybór firmy przewozowej uzależniony jest od ilości, wagi oraz wymiarów produktów, które znajdują się w koszyku. Dla standardowych wymiarów paczek koszt wysyłki kurierem przedstawia się następująco:

Koszt dostawy kurierem GLS:

Waga (kg) Koszt dostawy z VAT
0-31,5 kg 9,9 PLN

Towar dostarczany jest pod drzwi klienta. Jeżeli odbiorcą jest firma, towar dostarczany jest na poziom ulicy lub do doku przeładunkowego. Usługa dodatkowa – płatność gotówką przy odbiorze – kosztuje 4,99 PLN.

Koszt dostawy kurierem Schenker:

Waga pojedynczej paczki (kg) Koszt dostawy z VAT
0-84 kg 49,9 PLN
> 84 kg 99,9 PLN

Towar dostarczany jest pod drzwi. Jeżeli masa paczki przekracza 84 kg lub odbiorcą jest firma, towar dostarczany jest na poziom ulicy lub do doku przeładunkowego. W przypadku płatności za pobraniem do powyższych kwót doliczone będzię 4,99 PLN.

Termin dostawy

Przesyłka zostanie przygotowana najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni roboczych na transport.
Czas dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w przypadku wyjątkowo dużej liczby zamówień, np. w okresie świątecznym. Zamówienia zawierające wiele produktów mogą zostać zrealizowane w późniejszym terminie.
W zależności od opcji dostawy można śledzić swoją paczkę, wyszukując numer przesyłki na stronie kurier GLS lub kurier Schenker. Numer przesyłki otrzymasz w przesłanym przez nas potwierdzeniu zamówienia.

Odbiór towaru

Przy dostawie do domu należy pokwitować odbiór zamówienia. Osoba odbierająca zobowiązana jest okazać swój dowód tożsamości oraz dowód tożsamości zamawiającego.

Odpowiedzialność przy odbiorze towaru

Prosimy zwrócić uwagę, że to odbiorca odpowiada za towar od momentu podpisania dokumentu odbioru. Jeżeli opakowanie wydaje się uszkodzone, nie należy odbierać paczki.
W Twoim zakresie odpowiedzialności leży sprawdzenie, czy towar nie jest uszkodzony i poinformowanie nas o ewentualnej reklamacji. Odpowiedzialność odbiorcy nie ma wpływu na jego ustawowe uprawnienia ani na prawo do odszkodowania.
Ryzyko związane z transportem bierzemy na siebie. Jeżeli przy odbiorze stwierdzisz uszkodzenie paczki, zalecamy złożyć reklamację bezpośrednio w punkcie usług kurierskich lub u nas. Jeżeli uszkodzenie odkryjesz dopiero w domu, prosimy o kontakt. Uszkodzenie wykryte po doręczeniu przesyłki i wypakowaniu towaru (uszkodzenie ukryte) należy zgłosić najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru.

Nieodebrana przesyłka

W przypadku nieobecności klienta w domu podczas próby dostarczenia przesyłki kurierem Schenker/GLS pozostawione zostanie awizo z informacją o możliwości odebrania paczki w najbliższym punkcie usług kurierskich.
Informację o planowanej dostawie kurierem Schenker otrzymasz dzień wcześniej SMS-em. Jeżeli nikt nie będzie mógł odebrać przesyłki, zostanie ona zwrócona do magazynu, o czym otrzymasz powiadomienie SMS-em. W ciągu następnych 3 dni Firma Schenker podejmie próby skontaktowania się z odbiorcą, a następnie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Jeśli ostatecznie przesyłka nie zostanie odebrana i wróci do magazynu Jula, pobierzemy opłatę w wysokości 50 PLN. Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 50 PLN, obciążamy klienta kwotą równą całkowitej wartości zamówienia. Kwota ta pokryje koszt przesyłki powrotnej od Klienta do naszego magazynu.