• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 30 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Najczęściej zadawane pytania dotyczące JulaClub

Ile kosztuje wydanie karty JulaClub?
Złożenie wniosku o kartę JulaClub jest darmowe.

Mam kartę JulaCLub, ale nie mam żadnego kuponu bonusowego, pomimo że robiłem zakupy. Co mam zrobić?
Skontaktuj się z obsługą JulaClub – pomożemy Ci.

Wysłałem zgłoszenie do JulaClub/o dodatkową kartę, ale jeszcze jej nie dostałem. Co mam zrobić?
Jeżeli karta nie dotarła do Ciebie w przeciągu 20 dni, skontaktuj się z obsługą JulaClub.

Dlaczego muszę zostawiać swój adres e-mail przy rejestracji?
Używamy wirtualnej komunikacji, co znaczy że ciekawe oferty, informacje oraz zaproszenia na Dni JulaClub jak również kupony bonusowe wysyłane są e-mailem.

Czy istnieją jakieś ograniczenia wiekowe?
Tak, należy mieć skończone 18 lat, aby móc złożyć wniosek o kartę JulaClub.

Czy karta jest ważna we wszystkich hipermarketach Jula?
Tak, karta obowiązuje we wszystkich sklepach w kraju, w którym karta została wydana.

Jak wyliczany jest bonus?
Podstawowa zasada jest prosta: 1 zł = 1 punkt, np. jeżeli zrobisz zakupy za kwotę 299 zł, otrzymasz 299 punktów. Podczas niektórych promocji punkty mogą być naliczane w inny sposób, w takich wypadkach jest to zawsze wyraźnie zaznaczone. Gdy uzbierasz co najmniej 1000 punktów, do Twojej karty zostanie dodany bon. Przy kasie, płacąc za zakupy poinformuj tylko kasjerkę/-ra, że chcesz zrealizować bon. Niewykorzystane, ważne punkty przechodzą na kolejny miesiąc.

Jak mogę skorzystać z promocji dla posiadaczy kart?
Aby skorzystać z promocji i kupić towar w odpowiedniej cenie, klient musi posiadać kartę JulaClub i zarejestrować zakup.

Czy mogę w każdej chwili wypowiedzieć członkostwo w programie?
Tak, w każdej chwili możesz zakończyć członkostwo w JulaClub. Skontaktuj się telefonicznie z działem ClubSupport, gdzie uzyskasz pomoc.

Czy mogę otrzymać dodatkową kartę?
Z kartą główną można połączyć do 5 kart dodatkowych. Informacje i bony będą przesyłane do głównego właściciela, natomiast posiadacze dodatkowych kart mogą zbierać punkty na to samo konto.

Czy firma może złożyć wniosek o kartę JulaClub?
Nie, karta przeznaczona jest wyłącznie dla osób prywatnych. Wyjątkiem są osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które mogą ubiegać się o wydanie karty na własne nazwisko.

Jak i kiedy można zrealizować bon?
Bon wypłacany jest co miesiąc. Bon otrzymujesz, gdy uzbierasz co najmniej 1000 punktów. Bon jest dodawany do Twojego konta, przy kasie wystarczy poinformować kasjerkę/-ra, że chcesz zrealizować bon. Można go zrealizować przy płatności za zakupy dokonane w sklepach Jula, nie można go wymienić na gotówkę ani kartę podarunkową.

Co zrobić w przypadku zgubienia karty?
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod numerem tel. 22 338 88 88, które zablokuje Twoją kartę i wyśle Ci nową.

Jak mogę sprawdzić bonus?
Informacje o saldzie punktowym otrzymasz, logując się w zakładce „Moje konto” lub dzwoniąc do działu ClubSupport. Pamiętaj, że saldo aktualizowane jest następnego dnia po dokonanych zakupach.

Do jakich celów zostaną wykorzystane moje dane osobowe?
Jula Sp. z o.o. wykorzysta Twoje dane do celów marketingowych. Nie sprzedajemy adresów zewnętrznym firmom i w każdej chwili możesz odmówić zgody na otrzymywanie informacji przesyłanych przez nas różnymi kanałami.

Mam kartę dodatkową, kto otrzyma bonus?
Bony oraz wszelkie informacje będą przesyłane do głównego właściciela karty.

Punkt za złotówkę, jak to działa?
Po zarejestrowaniu zakupu na karcie otrzymujesz jeden punkt za każdą złotówkę wydaną w sklepie sieci Jula. Odbywa się to automatycznie.

Czy mogę skorzystać z oferty dla nowych użytkowników, składając wniosek przez internet? W jaki sposób dostanę kartę?
Po złożeniu wniosku przez internet otrzymasz e-mail z ofertą i numerem karty. Wydrukuj tę wiadomość i zabierz ze sobą do sklepu. Karta zostanie przesłana pocztą w ciągu 14–20 dni.

Wygaśnięcie ważności bonu - czy można go odnowić?
Bon zachowuje ważność przez cztery miesiące. Okres ważności bonu nie może zostać przedłużony, a punkty za niezrealizowany bon nie mogą zostać ponownie przypisane do konta.