• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 60 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Metody dostawy

Szanowni Klienci,

w związku z bardzo dużą ilością zamówień w naszym sklepie internetowym termin dostawy zamówień może opóźnić się o 2-3 dni robocze.

Przepraszamy za niedogodności i  dziękujemy za zrozumienie.

 

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: Schenker i GLS. Dostępne opcje dostawy są wyświetlane podczas dokonywania transakcji.  Przesyłki dostarczane są standardowo w godzinach 10:00 - 16:00.

DOSTAWA DO DOMU

Zamówienia z dostawą do domu dostarczane są standardowo we wszystkie dni powszednie. Przy dostawie kurierem Schenker preawizacja odbywa się poprzez wiadomość SMS. Powiadomienie SMS jest możliwe wyłącznie pod warunkiem podania ważnego numeru telefonu komórkowego.

Koszt dostawy

Koszt dostawy zamówienia jest pokazywany każdorazowo w koszyku po wybraniu jednej z możliwych opcji dostawy. Wybór firmy przewozowej uzależniony jest od ilości, wagi oraz wymiarów produktów, które znajdują się w koszyku. Dla standardowych wymiarów paczek koszt wysyłki kurierem przedstawia się następująco:

Koszt dostawy kurierem GLS:

Waga (kg) Koszt dostawy z VAT
0-31,5 kg 9,90 PLN

Towar dostarczany jest pod drzwi klienta. Jeżeli odbiorcą jest firma, towar może być dostarczony na poziom ulicy lub do doku przeładunkowego. 

Koszt dostawy kurierem Schenker:

Waga pojedynczej paczki (kg) Koszt dostawy z VAT
0-84 kg 49,90 PLN
> 84 kg 99,90 PLN

Towar dostarczany jest pod drzwi klienta. W przypadku przesyłek gabarytowych towar dostarczany jest na poziom ulicy.

W przypadku wybrania dostawy z płatnością za pobraniem do powyższych kwot doliczana jest wartość 5,00 PLN.

 

Termin dostawy

Zamówienie z dostawą do domu zostanie przygotowane do wysyłki najpóźniej następnego dnia roboczego po jego złożeniu. Do tego należy doliczyć od 3 do 4 dni roboczych na transport.
Czas dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w przypadku wyjątkowo dużej liczby zamówień, np. w okresie świątecznym. Zamówienia zawierające wiele produktów mogą zostać zrealizowane w późniejszym terminie.
W zależności od opcji dostawy można śledzić swoją paczkę, wyszukując numer przesyłki na stronie kurier GLS lub kurier Schenker. Numer przesyłki zostanie przesłany w  potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku zamówień z odbiorem w multimarkecie Jula, będzie ono przygotowane i wysłane do sklepu z naszego magazynu najbliższym możliwym tranpsportem dostawy do danej lokalizacji. Zazwyczaj nie przekracza to terminu 3-5 dni roboczych.

Odbiór towaru

Przy dostawie do domu należy pokwitować odbiór zamówienia. Osoba odbierająca zobowiązana jest okazać swój dowód tożsamości.

Odpowiedzialność przy odbiorze towaru

Prosimy zwrócić uwagę, że to odbiorca odpowiada za towar od momentu podpisania dokumentu odbioru. Jeżeli opakowanie wydaje się uszkodzone, nie należy odbierać paczki.
W Twoim zakresie odpowiedzialności leży sprawdzenie, czy towar nie jest uszkodzony i poinformowanie nas o ewentualnej reklamacji. Odpowiedzialność odbiorcy nie ma wpływu na jego ustawowe uprawnienia ani na prawo do odszkodowania.
Ryzyko związane z transportem bierzemy na siebie. Jeżeli przy odbiorze stwierdzisz uszkodzenie paczki, zalecamy złożyć reklamację bezpośrednio w punkcie usług kurierskich lub u nas. Jeżeli uszkodzenie odkryjesz dopiero w domu, prosimy o kontakt. Uszkodzenie wykryte po doręczeniu przesyłki i wypakowaniu towaru (uszkodzenie ukryte) należy zgłosić najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru.

Nieodebrana przesyłka

W przypadku nieobecności klienta w domu podczas próby dostarczenia przesyłki kurierem Schenker/GLS pozostawione zostanie awizo z informacją o możliwości odebrania paczki w najbliższym punkcie usług kurierskich.
Informację o planowanej dostawie kurierem Schenker otrzymasz dzień wcześniej SMS-em. Jeżeli nikt nie będzie mógł odebrać przesyłki, zostanie ona zwrócona do magazynu, o czym zostaniesz powiadomiony SMS-em. W ciągu następnych 3 dni Firma Schenker podejmie próby skontaktowania się z odbiorcą, a następnie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

 

ODBIÓR TOWARU W SKLEPIE

Oferujemy także możliwość złożenia zamówienia z odbiorem w wybranym sklepie Jula w Polsce. Koszt dostawy do sklepu wynosi 0 zł.

Mając zamiar odebrania produktu ze sklepu, podczas składania zamówienia wybierz jedną spośród dwóch metod dostawy. O ile produkt jest dostępny w wybranym sklepie Jula, skorzystaj z opcji „Odbiór w sklepie”. Gdy pracownik sklepu skompletuje paczkę, co nastąpi nie wcześniej niż po 5 godzinach roboczych, otrzymasz potwierdzenie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. W przypadku, gdy jednak zamówienie nie będzie mogło być przygotowane w wybranym sklepie, zostanie ono przygotowane w naszym magazynie i przesłane do wybranego sklepu w ciągu 3-5 dni roboczych. W takiej sytuacji otrzymasz od nas wiadomość na adres mailowy podany w trakcie skladania zamówienia.Szczegóły w Regulaminie Usługi.


Jeżeli nie spieszysz się z zakupem lub produkt nie jest obecnie dostępny w wybranym sklepie Jula, skorzystaj z metody dostawy opisanej jako „Dostawa do sklepu”. Twoje zamówienie zostanie przekazane do magazynu centralnego i tam spakowane, a następnie dostarczone do wybranego sklepu Jula. Będzie gotowe do odbioru w ciągu 3 – 5 dni roboczych.

O zamówieniu gotowym do odbioru Klient jest informowany SMS-em zawierającym kod niezbędny do odebrania przesyłki. Wraz z kodem i dokumentem tożsamości należy się udać do Punktu Obsługi Klienta w sklepie wybranym podczas składania zamówienia.

Nieodebrana przesyłka

Przesyłki oczekują na odbiór aż 25 dni. W przypadku, gdy nie zostaną odebrane, w wyznaczonym terminie rozpoczeniemy procedurę zwrotu płatności. Klient otrzyma zapłaconą kwotę tą samą metodą płatności jaką wybrał przy składaniu zamówienia, w ciągu 14 dni.