FAQ
Rekrutacja
Jak mogę wysłać aplikację?
Wejdź w zakładkę ‘Oferty pracy’ i sprawdź aktualne oferty ( http://www.jula.pl/o-firmie-jula/praca-w-jula/oferty-pracy/ ).
Jak dowiem się, że moja aplikacja została zarejestrowana?
Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem jego przyjęcia.
Jak długo przechowujecie aplikacje spontaniczne?
Aby Twoja aplikacja była przechowywana dłużej niż przez 3 miesiące, musisz do niej zaglądać i ją aktualizować. Gdy będzie zbliżał się termin aktualizacji, otrzymasz automatyczne przypomnienie. Po złożeniu aplikacji spontanicznej będziesz widoczny dla wszystkich osób w Jula zajmujących się rekrutacją.
Czego mogę się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej?
Miłej atmosfery, informacji o tym jak pracuje się w firmie i na danym stanowisku oraz tego, że będziemy chcieli Cię poznać: Twoją motywację, umiejętności i doświadczenia. Będziemy także chcieli sprawdzić, czy pasujesz do naszej firmy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jeśli chcesz pracować w nowootwieranym multimarkecie Jula, spotkasz się z osobą z działu HR. W przypadku aplikowania do otwartego już multimarketu, spotkasz się z Kierownikiem Sklepu i jednym z Kierowników Zespołów.
Osoby zainteresowane pracą w biurze głównym czeka rozmowa z osobą z działu HR oraz przyszłym szefem.
Po spotkaniach z kandydatami sprawdzamy telefonicznie referencje z poprzednich miejsc pracy.
Kogo szukacie?
Najczęściej zatrudniamy osoby do naszych multimarketów na następujące stanowiska:
Doradca Klienta
Co będziesz u nas robić?
- Obsługiwać klientów i pomagać im, sprawiać, że pokochają kupować w naszych sklepach
- Pracować z asortymentem, tworzyć ekspozycję i wdrażać kampanie promocyjne
- Zakładać karty JulaClub
- Obsługiwać kasę, pracować w Punkcie Obsługi Klienta
- Pomagać prowadzić sklep zgodnie z konceptem Jula
Czego oczekujemy?
- Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
- Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
- Doświadczenia w pracy w sprzedaży i/lub z technicznymi produktami
Pracownik Kas
Co będziesz u nas robić?
- Obsługiwać klientów i pomagać im, sprawiać, że pokochają kupować w naszych sklepach
- Pracować z asortymentem, tworzyć ekspozycję i wdrażać kampanie promocyjne
- Zakładać karty JulaClub
- Obsługiwać kasę, pracować w Punkcie Obsługi Klienta
- Pomagać prowadzić sklep zgodnie z konceptem Jula
Czego oczekujemy?
- Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
- Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
- Doświadczenia w pracy z kasą fiskalną
Kierownik Zespołu
Co będziesz u nas robić?
- Zarządzać działem zgodnie z koncepcją i realizować budżet, pełnić rolę kierownika dyżurnego i współpracować z innymi kierownikami
- Brać aktywny udział w życiu sklepu: motywować zespół i dbać o jego rozwój, obsługiwać klientów i wspólnie pracować nad wyglądem sklepu, stanowić przykład dla ekipy
- Składać zamówienia u dostawców lokalnych
- Zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i klientom
Czego oczekujemy?
- Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
- Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
- Doświadczenia w pracy w handlu, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym
- Co najmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Kierownik Kas
Co będziesz u nas robić?
- Zarządzać zespołem kasowym, dbać o przestrzeganie procedur i prawidłowe wykonywanie raportów i rozliczeń kasowych
- Koordynować pracę Punktu Obsługi Klienta
- Zapewniać sprawną obsługę klienta na kasach
- Pełnić rolę kierownika dyżurnego
- Dbać o ekspozycję i zatowarowanie strefy przykasowej
- Składać zamówienia u dostawców lokalnych
Czego oczekujemy?
- Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
- Rzetelności, dokładności i zdolności analitycznego myślenia
- Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
- Doświadczenia w pracy w handlu, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z koordynacją zespołu kas
- Co najmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Kierownik Sklepu
Co będziesz u nas robić?
- Zarządzać sklepem zgodnie z koncepcją i realizować budżet
- Brać aktywny udział w życiu sklepu: budować i motywować zespół oraz dbać o jego rozwój, obsługiwać klientów i wspólnie pracować nad wyglądem sklepu, stanowić przykład dla ekipy
- Tworzyć i przeprowadzać akcje aktywizujące sprzedaż
- Zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i klientom
- Odpowiadać za kwestie administracyjne
Czego oczekujemy?
- Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
- Nastawienia na realizację celów sprzedażowych i tworzenia rozwiązań poprawiających wyniki
- Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
- Stylu zarządzania ukierunkowanego na rozwój zespołu
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
- Inicjatywy i kreatywności o raz umiejętności rozwiązywania problemów
- Doświadczenia w pracy w handlu wielkopowierzchniowym, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym z pełną odpowiedzialnością za placówkę handlową
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
Gdy szukamy osób do naszego biura, oczekiwania są zróżnicowane i zależą od stanowiska i działu, więc są każdorazowo opisane w ogłoszeniu. Sprawdź, w jakich działach możesz u nas pracować klikając tutaj.
Jak wygląda struktura organizacyjna w sklepie?
Na czele sklepu stoi Kierownik Sklepu, pod którego podlegają:
- Zastępca Kierownika Sklepu
- Kierownik Kas
- Dwóch Kierowników Zespołów
Pracownicy Kas podlegają pod Kierownika Kas, a Doradcy Klienta – pod Zastępcę Kierownika Sklepu lub Kierownika Zespołu.
Rozwój
Jak wygląda wdrożenie nowych pracowników?
Każda osoba zatrudniana w sklepie bierze udział w programie wprowadzenia dla nowych pracowników, który przygotowuje ją do pracy na danym stanowisku. W ramach programu nowy pracownik m.in. poznaje swoich kolegów i topografię sklepu, zapoznaje się z konceptem Jula i zasadami obsługi klienta, procedurami i systemami obowiązującymi w firmie.
Zapewniamy także szereg szkoleń produktowych, związanych z obsługą klienta i tworzeniem ekspozycji.
Nowi pracownicy biura realizują indywidualnie dla nich przygotowany plan wprowadzenia.
Jakie mam możliwości rozwoju w Jula?
- Jula Poland to młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, w której ponad połowa kierowników w sklepach pochodzi z awansu wewnętrznego. Dajemy szanse naszym pracownikom i wspieramy ich w rozwoju.
- Przepis na sukces w Jula – Twoja inicjatywa, entuzjazm i zaangażowanie i ciężka praca.
- Najlepsi doradcy mają szansę wziąć udział w wewnętrznym programie rozwojowym dla kandydatów na stanowisko Kierownika Zespołu.
- Pracownicy sklepów biorą udział w wewnętrznych szkoleniach związanych ze sprzedaż, z obsługą klienta i z technikami ekspozycji.
- Pracownicy szkolą się również z produktów, zarówno podczas szkoleń prowadzonych przez trenerów wewnętrznych, jak i dostawców.
- Kierownicy biorą udział w szkoleniach rozwijających ich umiejętności przywódcze.
- Najwięcej możesz się nauczyć przez nowe zadania np.:
- przygotowując nowy sklep na otwarcie, jako członek ekipy budowlanej
- wspierając otwarcie nowego sklepu
- prowadząc szkolenia produktowe dla pracowników
- biorąc udział w przebudowach i inwentaryzacjach sklepu.
Korzyści z pracy w Jula
Jakie korzyści oferujecie swoim pracownikom?
- Umowę o pracę
- Bardzo dobrą atmosferę
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie w bardzo korzystnych cenach
- Dofinansowanie do urlopu
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Kartę przedpłaconą
- Bilety do kina
- Świeże owoce w pracy