• Zawsze darmowa dostawa do sklepu
  • Darmowa dostawa GLS i InPost od 299,-
  • 60 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

FAQ

Rekrutacja

Jak mogę wysłać aplikację?

Wejdź w zakładkę ‘Oferty pracy’ i sprawdź aktualne oferty ( http://www.jula.pl/o-firmie-jula/praca-w-jula/oferty-pracy/ ).

Jak dowiem się, że moja aplikacja została zarejestrowana?

Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem jego przyjęcia.

Jak długo przechowujecie aplikacje spontaniczne?

Aby Twoja aplikacja była przechowywana dłużej niż przez 3 miesiące, musisz do niej zaglądać i ją aktualizować. Gdy będzie zbliżał się termin aktualizacji, otrzymasz automatyczne przypomnienie. Po złożeniu aplikacji spontanicznej będziesz widoczny dla wszystkich osób w Jula zajmujących się rekrutacją.

Czego mogę się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej?

Miłej atmosfery, informacji o tym jak pracuje się w firmie i na danym stanowisku oraz tego, że będziemy chcieli Cię poznać: Twoją motywację, umiejętności i doświadczenia. Będziemy także chcieli sprawdzić, czy pasujesz do naszej firmy.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Jeśli chcesz pracować w nowootwieranym multimarkecie Jula, spotkasz się z osobą z działu HR. W przypadku aplikowania do otwartego już multimarketu, spotkasz się z Kierownikiem Sklepu i jednym z Kierowników Zespołów.

Osoby zainteresowane pracą w biurze głównym czeka rozmowa z osobą z działu HR oraz przyszłym szefem.

Po spotkaniach z kandydatami sprawdzamy telefonicznie referencje z poprzednich miejsc pracy.

Kogo szukacie?

Najczęściej zatrudniamy osoby do naszych multimarketów na następujące stanowiska:

Doradca Klienta  

Co będziesz u nas robić?

  • Obsługiwać klientów i pomagać im, sprawiać, że pokochają kupować w naszych sklepach
  • Pracować z asortymentem, tworzyć ekspozycję i wdrażać kampanie promocyjne
  • Zakładać karty JulaClub
  • Obsługiwać kasę, pracować w Punkcie Obsługi Klienta
  • Pomagać prowadzić sklep zgodnie z konceptem Jula

Czego oczekujemy?

  • Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
  • Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
  • Doświadczenia w pracy w sprzedaży i/lub z technicznymi produktami

 

Pracownik Kas

Co będziesz u nas robić?

  • Obsługiwać klientów i pomagać im, sprawiać, że pokochają kupować w naszych sklepach
  • Pracować z asortymentem, tworzyć ekspozycję i wdrażać kampanie promocyjne
  • Zakładać karty JulaClub
  • Obsługiwać kasę, pracować w Punkcie Obsługi Klienta
  • Pomagać prowadzić sklep zgodnie z konceptem Jula

Czego oczekujemy?

  • Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
  • Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
  • Doświadczenia w pracy z kasą fiskalną

 

Kierownik Zespołu

Co będziesz u nas robić?

  • Zarządzać działem zgodnie z koncepcją i realizować budżet, pełnić rolę kierownika dyżurnego i współpracować z innymi kierownikami
  • Brać aktywny udział w życiu sklepu: motywować zespół i dbać o jego rozwój, obsługiwać klientów i wspólnie pracować nad wyglądem sklepu, stanowić przykład dla ekipy
  • Składać zamówienia u dostawców lokalnych
  • Zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i klientom

Czego oczekujemy?

  • Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
  • Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
  • Doświadczenia w pracy w handlu, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym
  • Co najmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego

 

Kierownik Kas

Co będziesz u nas robić?

  • Zarządzać zespołem kasowym, dbać o przestrzeganie procedur i prawidłowe wykonywanie raportów i rozliczeń kasowych
  • Koordynować pracę Punktu Obsługi Klienta
  • Zapewniać sprawną obsługę klienta na kasach
  • Pełnić rolę kierownika dyżurnego
  • Dbać o ekspozycję i zatowarowanie strefy przykasowej
  • Składać zamówienia u dostawców lokalnych

Czego oczekujemy?

  • Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
  • Rzetelności, dokładności i zdolności analitycznego myślenia
  • Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
  • Doświadczenia w pracy w handlu, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z koordynacją zespołu kas
  • Co najmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego

 

Kierownik Sklepu

Co będziesz u nas robić?

  • Zarządzać sklepem zgodnie z koncepcją i realizować budżet
  • Brać aktywny udział w życiu sklepu: budować i motywować zespół oraz dbać o jego rozwój, obsługiwać klientów i wspólnie pracować nad wyglądem sklepu, stanowić przykład dla ekipy
  • Tworzyć i przeprowadzać akcje aktywizujące sprzedaż
  • Zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i klientom
  • Odpowiadać za kwestie administracyjne

Czego oczekujemy?

  • Optymizmu, chęci do pracy w handlu i tworzenia proklienckiej atmosfery
  • Nastawienia na realizację celów sprzedażowych i tworzenia rozwiązań poprawiających wyniki
  • Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności
  • Stylu zarządzania ukierunkowanego na rozwój zespołu
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych i współpracy z zespołem
  • Inicjatywy i kreatywności o raz umiejętności rozwiązywania problemów
  • Doświadczenia w pracy w handlu wielkopowierzchniowym, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym z pełną odpowiedzialnością za placówkę handlową
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

 

Gdy szukamy osób do naszego biura, oczekiwania są zróżnicowane i zależą od stanowiska i działu, więc są każdorazowo opisane w ogłoszeniu. Sprawdź, w jakich działach możesz u nas pracować klikając tutaj.

Jak wygląda struktura organizacyjna w sklepie?

Na czele sklepu stoi Kierownik Sklepu, pod którego podlegają:

  • Zastępca Kierownika Sklepu
  • Kierownik Kas
  • Dwóch Kierowników Zespołów

Pracownicy Kas podlegają pod Kierownika Kas, a Doradcy Klienta – pod Zastępcę Kierownika Sklepu lub Kierownika Zespołu.

 

Rozwój

Jak wygląda wdrożenie nowych pracowników?

Każda osoba zatrudniana w sklepie bierze udział w programie wprowadzenia dla nowych pracowników, który przygotowuje ją do pracy na danym stanowisku. W ramach programu nowy pracownik m.in. poznaje swoich kolegów i topografię sklepu, zapoznaje się z konceptem Jula i zasadami obsługi klienta, procedurami i systemami obowiązującymi w firmie.

Zapewniamy także szereg szkoleń produktowych, związanych z obsługą klienta i tworzeniem ekspozycji.

Nowi pracownicy biura realizują indywidualnie dla nich przygotowany plan wprowadzenia.

Jakie mam możliwości rozwoju w Jula?

  • Jula Poland to młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, w której ponad połowa kierowników w sklepach pochodzi z awansu wewnętrznego. Dajemy szanse naszym pracownikom i wspieramy ich w rozwoju.
  • Przepis na sukces w Jula – Twoja inicjatywa, entuzjazm i zaangażowanie i ciężka praca.
  • Najlepsi doradcy mają szansę wziąć udział w wewnętrznym programie rozwojowym dla kandydatów na stanowisko Kierownika Zespołu.
  • Pracownicy sklepów biorą udział w wewnętrznych szkoleniach związanych ze sprzedaż, z obsługą klienta i z technikami ekspozycji.
  • Pracownicy szkolą się również z produktów, zarówno podczas szkoleń prowadzonych przez trenerów wewnętrznych, jak i dostawców.
  • Kierownicy biorą udział w szkoleniach rozwijających ich umiejętności przywódcze.
  • Najwięcej możesz się nauczyć przez nowe zadania np.:
    • przygotowując nowy sklep na otwarcie, jako członek ekipy budowlanej
    • wspierając otwarcie nowego sklepu
    • prowadząc szkolenia produktowe dla pracowników
    • biorąc udział w przebudowach i inwentaryzacjach sklepu.

 

Korzyści z pracy w Jula

Jakie korzyści oferujecie swoim pracownikom?

  • Umowę o pracę
  • Bardzo dobrą atmosferę
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie w bardzo korzystnych cenach
  • Dofinansowanie do urlopu
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Kartę przedpłaconą
  • Bilety do kina
  • Świeże owoce w pracy