• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 60 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Jak kupować – krok po kroku

W sklepie internetowym znajdziesz niemal cały asortyment Jula, a zakupy możesz zrobić w dowolnym, dogodnym dla Ciebie momencie. Poniżej znajdziesz krótki opis nowych, najważniejszych funkcjonalności. Jeżeli po zapoznaniu się z opisem będziesz mieć jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Koszyk to symbol, pod którym znajdziesz listę wybranych przez Ciebie produktów. Jeżeli chcesz je kupić kliknij w ikonkę koszyka i wypełnij formularz „Dane klienta”. Następnie wybierz sposób dostawy i metodę płatności.  Do każdego zamówienia wystawiamy Fakturę VAT. Otrzymasz ją w ciągu 2 dni roboczych od momentu odebrania paczki.

Oferujemy przesyłkę do domu w cenie już od 9,90 zł lub dostawę do multimarketu/odbiór w multimarkecie za 0 zł. Masz możliwość zwrotu towaru w okresie 60 dni od daty zakupu, także w dowolnym multimarkecie Jula w Polsce.

 

Poniżej krok po kroku opisujemy jak szybko możesz złożyć swoje zamówienie w sklepie internetowym Jula. Pamiętaj, że nie ma znaczenia jaki produkt wybierzesz, jeśli jest on dostępny w sklepie internetowym, możesz go zamówić z dostawą do domu lub odebrać w multimarkecie Jula.

1. Wyszukaj interesujący Cię produkt.

Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu po prawej stronie, tuż obok listy zakupów i Twojego e-koszyka.

W pole wyszukiwarki możesz wprowadzić dowolne frazy. Możesz wyszukiwać produktów po ich nazwach lub po konkretnych numerach produktów.

Po lewej stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt. Dzięki niemu możesz przeszukiwać nasze kategorie produktów, w celu odnalezienia, tych które Cię interesują. Po najechaniu na wybraną kategorię wyświetli się lista podkategorii. Wówczas kliknij w wybraną podkategorię, a ukaże Ci się lista produktów do niej przyporządkowana.

Nasze produkty zgrupowane są w 8 głównych kategorii.

2. Dodaj produkty do Twojego e-koszyka.

Jeśli znalazłeś produkt, który Cię interesuje sprawdź, czy jest on dostępny w sklepie internetowym. Zrobisz to w bardzo prosty sposób. Jeśli na liście produktów lub na karcie wybranego produktu znajdziesz zielony przycisk Dodaj do koszyka będzie to oznaczało, że produkt możesz zamówić w sklepie internetowym. Wówczas kliknij w zielony przycisk, a produkt znajdzie się w Twoim koszyku.

Przy niektórych produktach znajdziesz zielony przycisk Info. Bardzo często oznacza on, że produkt posiada kilka wariantów (rozmiarowych, kolorystycznych…). Takie produkty także możesz dodać do koszyka, po uprzednim wyborze wariantu.

Po przejściu do koszyka (jest on widoczny cały czas w prawym górnym rogu strony) zobaczysz wszystkie wybrane i dodane przez Ciebie do koszyka produkty. Tutaj możesz zmienić ich ilość – zwiększyć/zmniejszyć lub całkowicie usunąć. Jeżeli chcesz usunąć jakiś produkt z koszyka najedź kursorem myszki na zdjęcie produktu, a następnie kliknij w czerwoną ikonkę kosza, która się pojawi.

3. Wybierz sposób dostawy i sposób płatności.

Teraz wybierz sposób dostawy. Pamiętaj, że dostępność metody dostawy uzależniona jest od wagi i rozmiarów paczki, w którą spakujemy Twoje zamówienie.

Możesz wybrać dostawę do domu firmą kurierską GLS lub Schenker, lub dostawę do multimarketu. Obie dostawy (do domu lub multimarketu) realizowane są w ciągu 3-5 dni roboczych.

Uwaga! Niektóre produkty można zamówić tylko z metodą "dostawa do sklepu", zwróć na to uwagę podczas dodawania produktów do koszyka. Produkty takie mają specjalne oznaczenie na stronie produktu.

Następnie wybierz metodę płatności, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza.

Pamiętaj, że jeśli chcesz zapłacić (gotówką) kurierowi przy odbiorze przesyłki, musisz wybrać odpowiedni sposób dostawy: GLS za pobraniem lub Schenker za pobraniem.

4. Uzupełnij Dane Klienta

Jeśli w koszyku masz już odpowiednie ilości wybranych produktów, przejdź do uzupełnienia Twoich danych. Pierwsze o co Cię poprosimy to Twój adres e-mail – na niego otrzymasz od nas wszystkie powiadomienia, w trakcie realizacji Twojego zamówienia oraz kod pocztowy, pod który ma być wysłana Twoja paczka. Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail znajduje się w naszej bazie JulaClub (jesteś członkiem naszego programu JulaClub) zostaniesz poproszony o zalogowanie się do swojego konta. Następnie podaj dane teleadresowe, na które wyślemy Twoją paczkę - jeśli zalogujesz się na swoje konto JulaClub dane te zostaną wprowadzone automatycznie.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie na firmę i jesteś członkiem programu JulaPro, zaloguj się na swoje konto, aby automatycznie skorzystać z Twojego rabatu.

 

Jeśli, kupując jako osoba fizyczna, chcesz uzyskać fakturę VAT dla Twojej firmy, nie zapomnij w formularzu wypełnić pól: NIP oraz Nazwa firmy.

5. Zamów.

Na koniec, potwierdź swoje zamówienie, klikając w zielony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".

Jeśli wybrałeś metodę dostawy "płatność za pobraniem", Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie.

Jeśli wybrałeś płatność online (przelew/karta,Paypal) zostaniesz przekierowany do serwisu płatności, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. Gdy Twoja płatność zostanie pomyślnie zrealizowana, otrzymasz od nas powiadomienie o zarejestrowaniu zamówienia w naszym systemie.