• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 30 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Notatka prasowa

Od 16 marca JULA nakręca do działania Łódź

W piątek, 16 marca 2012 r. przy ul. Św. Teresy 100 (obok Tesco Bałuty) zostanie otwarty pierwszy w Łodzi, a czwarty w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. JULA to przede wszystkim sklep dla osób zajmujących się aktywnym majsterkowaniem, ale nie tylko…

Wybierając kolejne lokalizacje naszych sklepów, bardzo szczegółowo analizujemy rynek na który wchodzimy. Łódź jest dla nas bardzo ważnym punktem – nie tylko ze względu na olbrzymi potencjał miasta, ale także na jego tradycję. Dumni jesteśmy, że do miasta z tak wspaniałą historią związaną m.in. z przemysłem tekstylnym możemy wprowadzić markę, która w swojej ofercie posiada bardzo szeroką gamę specjalistycznych produktów odzieżowych o wysokiej jakości i wyraźnym zacięciu modowym Daniel Adamiuk, Country Manager JULA

JULA, znana i ceniona w Szwecji i Norwegii sieć multimarketów wybrała Łódź, jako kolejne miasto w którym powstanie jej sklep. JULA to sklep dla każdego, znajdą tu coś dla siebie zapaleni majsterkowicze, osoby zawodowo zajmujące się remontowaniem lub budowaniem a także ci, którzy lubią aktywnie spędzać czas np. jeżdżąc rowerze, żeglując, wędkując czy po prostu wędrując pieszo. Jula to także raj dla osób zajmujących się ogrodem – zawodowo lub z zamiłowania. Wśród 13.000 produktów, uznanych dostawców oraz marek własnych niedostępnych w innych sklepach, znajduje się m.in. wiele artykułów , które pomogą w wiosennych zajęciach . Wybierając kolejne lokalizacje naszych sklepów, bardzo szczegółowo analizujemy rynek na który wchodzimy. Łódź jest dla nas bardzo ważnym punktem – nie tylko ze względu na olbrzymi potencjał miasta, ale także na jego tradycję. Dumni jesteśmy, że do miasta z tak wspaniałą historią związaną m.in. z przemysłem tekstylnym możemy wprowadzić markę, która w swojej ofercie posiada bardzo szeroką gamę specjalistycznych produktów odzieżowych o wysokiej jakości i wyraźnym zacięciu modowym. – mówi Daniel Adamiuk, Country Manager JULA. W dniu otwarcia JULA przygotowała dla Klientów specjalne atrakcje – dla pierwszych 100 klientów w piątek, sobotę i niedzielę czekają zestawy upominków, specjalne oferty i promocje cenowe oraz poczęstunek – ciastka, napoje i tradycyjny szwedzki tort kanapkowy smorgostorta. Zakupy umili muzyka na żywo. Oferty i promocje na otwarcie w każdym z miast cieszą się olbrzymim powodzeniem. W łódzkiej Juli będzie można po atrakcyjnych cenach kupić rowery górskie (damski i męski), młotowiertarkę, kompresor, spodnie robocze, czajnik i wiele produktów ogrodowych przydatnych w nadchodzącym sezonie. W marcu Jula otworzyła sklep we Wrocławiu, gdzie w dniu pierwszy weekend działania sklep odwiedziło około 12 000 kupujących, co świadczy o olbrzymim zainteresowaniu Klientów. Jula planuje kolejne otwarcia swoich multimarketów - już w najbliższych miesiącach w Lublinie i Słupsku a kilka kolejnych jeszcze w przed końcem 2012 roku. *** Otwarciu nowego sklepu towarzyszyć będzie kampania reklamowa na terenie Łodzi – Jula Nakręca do działania. Na kampanię składa się 77 nośników outdoor, 600 rączek w około 30 autobusach i dodatkowo 5 obklejonych autobusów miejskich oraz kampanie w radiu, lokalnej prasie i Internecie. Kampania potrwa do końca marca 2012 roku. Zakupu nośników dokonał dom mediowy Equinox Polska, a kreację przygotowała agencja wewnętrzna firmy oraz agencja Spook.