Obsługa klienta
Tutaj znajdziesz informacje, które zebraliśmy aby pomóc Ci w najlepszy możliwy sposób. Jeśli wśród poniższych tematów nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: formularz kontaktowy i inne informacje znajdziesz poniżej.
Zakupy
- Jak są chronione moje płatności w sklepie internetowym?
- Jakie produkty nie podlegają odstąpieniu od umowy?
- Czy w sklepie stacjonarnym produkt ma taką samą cenę jak w sklepie internetowym?
- Czy każde zamówienie może być dostarczone do domu?
- Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
- Jak sprawdzić dostępność produktu w wybranym multimarkecie Jula?
- Jak mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
- Czy otrzymam fakturę do zamówienia internetowego?
- Gdzie znajdę instrukcję obsługi do mojego produktu?
- Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym Jula?
- Jakie metody płatności dostępne są w multimarketach Jula?
- Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?
- Otrzymałem na adres email notę uznaniową, co mam z nią zrobić?
- Gdzie znajdę numer artykułu?
- Gdzie na paragonie znajduje się numer faktury uproszczonej?
- Jak mogę uzyskać informację o aktualnej ofercie Jula?
- Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?
- Czy do multimarketu Jula można wejść z psem?
- Podczas składania zamówienia internetowego miałem kłopoty techniczne i nie jestem pewien, czy zamówienie zostało poprawnie złożone, co robić?
- Zamówiłem przesyłkę z dostawą do domu, jak jest realizowane moje zamówienie?
- Zamówiłem przesyłkę z dostawą do multimarketu, jak jest realizowane moje zamówienie?
- W jaki sposób zamówić produkt dostępny w sklepie stacjonarnym, a niedostępny online?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Czy nogę zarezerwować dany produkt w multimarkecie Jula?
- Jak mogę anulować swoje zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Jak uzyskać zwrot VAT przy wywozie towarów poza Unię Europejską?
- Czy sklep stacjonarny Jula oferuje transport, zakupionego na miejscu towaru?
- Czy multimarkety Jula oferują usługi dodatkowe, jak transport, przycinanie, montaż towaru itp.?
- Chcę kupić nowy akumulator, czy powinienem zapłacić dodatkową opłatę?
- Czy istnieje możliwość zakupu na raty i na jakich warunkach?
- Czy mogę zrobić zakupy za pomocą aplikacji Jula?
- Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
- Czy mogę zmienić dane do faktury?
- Czy mogę zmienić swoje zamówienie internetowe?
Wysyłka i Dostawa
- Jak są chronione moje płatności w sklepie internetowym?
- Ile dni mam na odbiór zamówienia z multimarketu?
- Czy każde zamówienie może być dostarczone do domu?
- Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
- Czy otrzymam fakturę do zamówienia internetowego?
- Jaki jest koszt dostawy przy zamówieniu przez internet?
- Jak dostarczamy towar?
- Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym Jula?
- Co zrobi kurier GLS, jeżeli nie zastanie mnie w domu?
- Co zrobi firma Schenker, jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
- Otrzymałem na adres email notę uznaniową, co mam z nią zrobić?
- Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przy odbiorze?
- Czy moje zamówienie może odebrać ktoś inny/osoba trzecia?
- Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?
- Zamówiłem przesyłkę z dostawą do domu, jak jest realizowane moje zamówienie?
- Zamówiłem przesyłkę z dostawą do multimarketu, jak jest realizowane moje zamówienie?
- Zamówiłem produkt z multimarketu, jak jest realizowane moje zamówienie?
- W jaki sposób zamówić produkt dostępny w sklepie stacjonarnym, a niedostępny online?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Jak mogę anulować swoje zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, gdzie znajduje się moja przesyłka?
- Co oznacza status, że nadawca nadał numer paczce, ale paczka nie została jeszcze przekazana kurierowi GLS?
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Czy sklep stacjonarny Jula oferuje transport, zakupionego na miejscu towaru?
- Co powinienem zrobić, jeżeli dostarczona paczka ma uszkodzone opakowanie?
- Czy mogę zmienić dane do faktury?
- Czy mogę zmienić swoje zamówienie internetowe?
Zwroty i Reklamacje
- Jakie produkty nie podlegają odstąpieniu od umowy?
- Ile dni mam na zwrot produktu zakupionego w Jula?
- Czy każdy produkt podlega gwarancji?
- Jak długo czeka się na naprawę wadliwego produktu?
- Jakie są zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Jak mogę zareklamować produkt?
- Jakie artykuły są kwalifikowane jako sprzęt elektroniczny, elektryczny?
- Gdzie znajdę szczegółowe warunki gwarancji dla marek własnych Jula?
- Co powinienem zrobić, jeżeli dostarczona paczka ma uszkodzone opakowanie?
- Posiadam produkt wycofany z oferty z powodu wady konstrukcyjnej, co mam robić?
- Czy mogę wymienić produkt zakupiony Jula?
- Jakie są zasady zwrotów produktów?
- W jaki sposób otrzymam zwrot płatności w przypadku zwrotu towaru?
- Gdzie mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
- Czy mogę oddać zużyty sprzęt w Jula?
Naprawa i Wsparcie
- Jak kupić części zamienne do mojego produktu?
- Czy każdy produkt podlega gwarancji?
- Gdzie znajdę instrukcję obsługi do mojego produktu?
- Jak długo czeka się na naprawę wadliwego produktu?
- Gdzie mogę oddać zużyty sprzęt elektroniczny/elektryczny?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Jak mogę zareklamować produkt?
- Jakie artykuły są kwalifikowane jako sprzęt elektroniczny, elektryczny?
- Gdzie znajdę szczegółowe warunki gwarancji dla marek własnych Jula?
- Czy multimarkety Jula oferują usługi dodatkowe, jak transport, przycinanie, montaż towaru itp.?
- Posiadam produkt wycofany z oferty z powodu wady konstrukcyjnej, co mam robić?
- Chcę kupić nowy akumulator, czy powinienem zapłacić dodatkową opłatę?
- Czy mogę oddać zużyty sprzęt w Jula?
JulaClub
Zostań członkiem JulaClub
Moje członkostwo
- W jakim celu Jula wykorzysta mój adres email, podany przy rejestracji konta JulaClub?
- Kiedy otrzymam bonus za zakupy do konta JulaClub?
- Czy firma może złożyć wniosek o członkostwo w JulaClub?
- Jak mogę zmienić dane na koncie JulaClub?
- Jak mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
- Czy otrzymam fakturę do zamówienia internetowego?
- Jak zalogować się do Mojego Konta w JulaClub?
- Gdzie na paragonie znajduje się numer faktury uproszczonej?
- Jak mogę sprawdzić, ile uzbierałem punktów na koncie JulaClub?
- Gdzie znajdę regulamin programu JulaClub?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Czy w każdej chwili mogę wypowiedzieć członkostwo JulaClub?
- Co mam zrobić w przypadku zgubienia karty JulaClub?
- Czy mogę zrobić zakupy za pomocą aplikacji Jula?
- Czy mogę zmienić dane do faktury?
Korzyści z członkostwa
- W jakim celu Jula wykorzysta mój adres email, podany przy rejestracji konta JulaClub?
- Otrzymałem bon rabatowy, gdzie mogę go wykorzystać?
- Mam kartę dodatkową JulaClub, kto otrzyma bon rabatowy?
- Kiedy otrzymam bonus za zakupy do konta JulaClub?
- Jak wyliczany jest bon rabatowy do konta JulaClub?
- Minął termin ważności bonu rabatowego. Czy mogę go odnowić?
- Jak mogę uzyskać informację o aktualnej ofercie Jula?
- Jak mogę skorzystać z promocyjnej ceny produktu dla posiadaczy konta JulaClub?
- Jak mogę zostać członkiem programu JulaClub?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Czy zawsze muszę okazać dowód zakupu w przypadku reklamacji lub zwrotu?
- W jakiej wysokości otrzymam bon rabatowy za punkty na karcie JulaClub?
- Zwracam zakupiony produkt. Czy otrzymam także zwrot bonu rabatowego?
JulaPro
Zostań klientem JulaPro
Konto JulaPro
- Jak mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
- Czy otrzymam fakturę do zamówienia internetowego?
- Czy każdy może założyć konto JulaPro?
- Jak mogę zalogować się do konta JulaPro?
- Gdzie na paragonie znajduje się numer faktury uproszczonej?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Kto może dokonywać zakupów w ramach konta JulaPro?
- Czy mogę zmienić dane do faktury?
Korzyści z uczestnictwa w programie
Asortyment
- Czy w sklepie stacjonarnym produkt ma taką samą cenę jak w sklepie internetowym?
- Jak kupić części zamienne do mojego produktu?
- Jak sprawdzić dostępność produktu w wybranym multimarkecie Jula?
- Czy każdy produkt podlega gwarancji?
- Gdzie znajdę instrukcję obsługi do mojego produktu?
- Czy w Jula mogę kupić kartę podarunkową?
- Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?
- Gdzie znajdę numer artykułu?
- Jak mogę uzyskać informację o aktualnej ofercie Jula?
- Czy na stronie internetowej jest dostępna pełna oferta?
- Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?
- Interesuje mnie produkt, który jest niedostępny w sklepie internetowym. Czy mogę otrzymać powiadomienie, gdy produkt będzie już dostępny online?
- W jaki sposób zamówić produkt dostępny w sklepie stacjonarnym, a niedostępny online?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Czy nogę zarezerwować dany produkt w multimarkecie Jula?
- Gdzie znajdę szczegółowe warunki gwarancji dla marek własnych Jula?
- Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
- Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
- Czy multimarkety Jula oferują usługi dodatkowe, jak transport, przycinanie, montaż towaru itp.?
- Posiadam produkt wycofany z oferty z powodu wady konstrukcyjnej, co mam robić?
- Chcę kupić nowy akumulator, czy powinienem zapłacić dodatkową opłatę?
- Czy istnieje możliwość zakupu na raty i na jakich warunkach?
Nasze sklepy
- W jaki sposób mogę się skontaktować bezpośrednio ze sklepem?
- Jakie metody płatności dostępne są w multimarketach Jula?
- Jak mogę sprawdzić, który multimarket Jula znajduje się w pobliżu?
- Gdzie na paragonie znajduje się numer faktury uproszczonej?
- Czy do multimarketu Jula można wejść z psem?
- Gdzie mogę oddać zużyty sprzęt elektroniczny/elektryczny?
- Gdzie znajdę regulaminy publikowane przez Jula?
- Czy nogę zarezerwować dany produkt w multimarkecie Jula?
- W jakich godzinach czynny jest multimarket Jula?
- Jak uzyskać zwrot VAT przy wywozie towarów poza Unię Europejską?
- Czy sklep stacjonarny Jula oferuje transport, zakupionego na miejscu towaru?
- Czy istnieje możliwość zakupu na raty i na jakich warunkach?
Dział Obsługi Klienta
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz pomocy w innej sprawie, możesz skontaktować się z obsługą klienta. Zanim się z nami skontaktujesz, prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji, takich jak numer klienta, numer zamówienia, nazwa i numer artykułu oraz innych informacji, które mogą pomóc w udzieleniu odpowiedzi i podanie ich w wiadomości.
Napisz do nas
Prześlij do nas swoje pytanie. Postaramy się na nie odpowiedzieć w ciągu dwóch dni roboczych w godzinach pracy działu obsługi klienta.
Zadzwoń do nas
Czas oczekiwania i godziny dostępności konsultantów mogą się różnić się w zależności od wybranego tematu.
Obsługa sklepu internetowego
Informacja o sklepach i ofercie Jula
Obsługa JulaClub i JulaPro
Wsparcie techniczne
Obsługa reklamacji
Zobacz wszystkie godziny otwarcia
Wigilia (24.12) | 8–13 |
---|---|
Boże Narodzenie (25.12) | Zamknięte |
Boże Narodzenie (26.12) | Zamknięte |
Sylwester (31.12) | 8–16 |
Nowy Rok (1.01) | Zamknięte |
Poniedziałek | 8–19 |
---|---|
Wtorek | 8–19 |
Środa | 8–19 |
Czwartek | 8–19 |
Piątek | 8–19 |
Sobota | 9–17 |
Niedziela | Zamknięte |
Poniedziałek | 8–19 |
---|---|
Wtorek | 8–19 |
Środa | 8–19 |
Czwartek | 8–19 |
Piątek | 8–19 |
Sobota | 9–17 |
Niedziela | Zamknięte |
Poniedziałek | 8–17 |
---|---|
Wtorek | 8–17 |
Środa | 8–17 |
Czwartek | 8–17 |
Piątek | 8–17 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Poniedziałek | 8–17 |
---|---|
Wtorek | 8–17 |
Środa | 8–17 |
Czwartek | 8–17 |
Piątek | 8–17 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Poniedziałek | 8–17 |
---|---|
Wtorek | 8–17 |
Środa | 8–17 |
Czwartek | 8–17 |
Piątek | 8–17 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |