• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 30 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Notatka prasowa

Jula otworzyła sklep internetowy

shutterstock 406893244 Pod koniec maja sieć multimarketów Jula uruchomiła sprzedaż internetową. Możliwość dokonywania zakupów online jest dostępna teraz dla mieszkańców wszystkich regionów Polski. W ofercie sklepu znalazło się ponad 10.000 produktów, w tym wielkogabarytowe.

Sprzedaż elektroniczna została wprowadzona jednocześnie na wszystkich trzech rynkach, na których działa Jula: w Polsce, Szwecji oraz w Norwegii. - Sprzedaż internetowa stanowi kluczowy obszar przyszłego wzrostu i ekspansji spółki. To odpowiedź na oczekiwania naszych klientów coraz chętniej korzystających z rozwiązań umożliwiających niemal niezauważalne przechodzenie pomiędzy poszczególnymi kanałami zakupowymi. Teraz wszyscy mieszkańcy Polski mogą robić zakupy w Jula w dogodnym dla siebie momencie. – podkreśla dyrektor zarządzający Jula Polska, Tomasz Wienke i zauważa: -   Otwarcie sklepu internetowego nie oznacza rezygnacji z rozbudowy sieci sklepów stacjonarnych. Wręcz przeciwnie, obie formy traktujemy jako dopełniające się elementy . Jula na rynku wyróżnia się unikalną ofertą produktową dla ludzi ceniących aktywny tryb życia i wypoczynek w domu, ogrodzie i plenerze. Zdecydowana większość asortymentu jest dostępna w sprzedaży elektronicznej. Koszt przesyłki, w zależność od gabarytów i wagi zamówionego towaru, rozpoczyna się już od 9,99 zł, a na ewentualny zwrot klient ma aż 30 dni. Warto zauważyć, że uruchomienie sprzedaży internetowej to dla Jula w pewnym sensie powrót do korzeni. W latach 80-tych sprzedaż wysyłkowa stanowiła dla firmy bardzo ważny kanał sprzedażowy na terenie Szwecji. Rozwój Internetu umożliwił rozwinięcie tej formy sprzedaży w postaci sklepu internetowego.