• Darmowa dostawa do multimarketu
  • 30 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Notatka prasowa

Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!

DSC4929 15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy obsługi.

Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” przyznawany jest przedsiębiorstwom, które klienci uznali za szczególnie przyjazne i wyróżniające się ponadstandardową jakością obsługi. Najważniejszą cechą programu jest decydująca rola konsumentów w procesie wyłaniania laureatów. Zwycięzcy reprezentują różne branże i są typowani na podstawie prowadzonych przez cały rok badań konsumenckich. W Jula klient jest najważniejszy. Dbamy o to, by każdy odwiedzający nasze sklepy mógł zawsze liczyć na pomoc kompetentnego, przyjaznego personelu. - To wyróżnienie przyznawane przez klientów jest dla nas najlepszą formą uznania. Dziękujemy serdecznie za zaufanie i zaręczamy, że dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości również zapewniać naszym klientom najwyższą jakość obsługi. Chcę też podkreślić, że autorami tego sukcesu są przede wszystkim pracownicy multimarketów, to ich zaangażowanie i entuzjazm budują pozytywną opinię Jula w oczach konsumentów. - mówi Tomasz Wienke, dyrektor zarządzający Jula Poland. W tym roku Jula Poland zdobyła tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” już po raz piąty.