• Zawsze darmowa dostawa do sklepu
  • Darmowa dostawa GLS i InPost od 299,-
  • 60 dni na zwrot
  • 15.000 produktów do wyboru

Gdzie możesz pracować?

Pracuj w naszych multimarketach

Sercem działalności Jula jest sklep. Tutaj klient poznaje produkty i tutaj pracownicy spotykają się z klientem. Kluczową rolę odgrywa przy tym oczywiście wysoki poziom obsługi.

W sklepach Jula pracują m.in. kierownicy sklepów, kierownicy zespołów i personel sklepu.

Ciągłe zmiany to ciągłe zdobywanie nowej wiedzy. Ważną rolę w tym procesie mają nasi wewnętrzni trenerzy.

Pracuj w biurze głównym:

Finanse

Jula nie mogłaby istnieć bez sprawnego zarządzania pieniędzmi. Cenionymi cechami są tu dobra organizacja i dokładność. Dział finansowy zajmuje się również dostarczaniem informacji do kierownictwa i innych działów firmy.

 

HR

Najważniejszym zasobem Jula są pracownicy. Dział HR zajmuje się ich rekrutacją i rozwojem. Istotną rolę odgrywają tu takie działania jak rozwój umiejętności przywódczych, rozwój osobisty i badania satysfakcji pracowników. Ten dział pracuje także z wartościami „Atmosfera w Jula” oraz  zajmuje się kadrami i płacami.

 

Zrównoważony rozwój, jakość i ochrona środowiska

Dział CSR (Corporate Social Responsibility) odpowiada m.in. za przeprowadzanie testów, kontrolę jakości i przestrzeganie Code of conduct. W obrębie tego działu Jula prowadzi także działania na rzecz ochrony środowiska.

 

Dział zakupów

Zakup dużych ilości towarów bezpośrednio od producentów zawsze stanowił podstawę działań Jula. Dział zakupów w Jula jest podzielony na sekcje produktowe o dużym stopniu decyzyjności.  Pracownicy tego działu codziennie podejmują decyzje dotyczące towarów o dużej wartości. Nieodłączne elementy pracy tego działu to duża odpowiedzialność oraz szerokie uprawnienia. Innym, istotnym zadaniem jest budowanie trwałych, dobrych relacji z dostawcami.

 

IT

Awaria komputera to przerwa w pracy. Dział IT zapewnia sprawne, efektywne i bezpieczne funkcjonowanie systemów informatycznych. Do zadań pracowników należy tu m.in. dbałość o wszystkie komputery w Jula. Dział IT odpowiada także za systemy informatyczne Jula i ich rozwój.

 

Dział obsługi klienta

Klient jest najważniejszy. Wiedzą o tym pracownicy tego działu, którzy codziennie kontaktują się z klientami. Bardzo istotną rolę odgrywa tu wysoki poziom obsługi. Jula ma kontakt z klientami w sklepach, za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej oraz przez media społecznościowe. 

 

Marketing i komunikacja

Większość działań sprzedażowych Jula to efekt prac działu marketingu. Posiada on dużą wewnętrzną agencję reklamową, która korzysta ze swojej wiedzy specjalistycznej.. Zajmuje się on także programem lojalnościowym JulaClub, PR i fotografią. Działania marketingowe obejmują reklamę bezpośrednią, reklamę telewizyjną i marketing cyfrowy.

 

Bezpieczeństwo

Dział ochrony Jula zajmuje się kwestiami bezpieczeństwa w całej firmie. Dotyczą one wszystkiego – od drobnych kradzieży i oszustw po pożary i wypadki.

 

Serwis

Dział serwisowy Jula zajmuje się naprawami, reklamacjami i serwisem.