Nakręcamy do działania!

Obsługa Klienta

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej kwestii technicznych, porad lub informacji na temat produktów i reklamacji oraz zamówień części zamiennych.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 możesz porozmawiać telefonicznie z naszymi konsultantami i uzyskać informacje dotyczące m.in. dostępności produktów. Poza tymi godzinami możesz kontaktować się z nami poprzez formularz zamieszczony poniżej. Na pytania staramy się odpowiadać najpóźniej następnego dnia roboczego.

Abyśmy mogli usprawnić proces obsługi, przygotuj numer artykułu, o który chcesz zapytać oraz Twój numer klienta.

Aby być na bieżąco i wiedzieć, co aktualnie dzieje się w Jula, nie zapomnij o śledzeniu naszego profilu na Facebooku. Bezpośredni link do naszego profilu znajduje się poniżej, w media społecznościowe.

  • Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

    Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu.

    Po lewej stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt.

  • Gdzie znajdę numer artykułu?

    Numer artykułu znajdziesz na karcie każdego produktu, w zakładce Specyfikacja produktu:

  • Czy na stronie internetowej jest dostępna pełna oferta?

    Oferta na stronie internetowej jest na bieżąco uaktualniana. Może jednak zdarzyć się, że produkt dostępny już w naszych multimarketach nie będzie jeszcze opublikowany w naszym serwisie internetowym.

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości. Jednak jeśli potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia skontaktuj telefonicznie (nr telefonu: 22 338 88 88) się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasz Doradca Klienta pomoże Ci je skompletować.

  • Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

    Koszt wysyłki zamówienia uzależniony jest od wielkości paczki, która będzie wysyłana oraz od wybranej metody płatności. Koszt wysyłki Twojego zamówienia każdorazowo pokazywany jest w koszyku przed jego zatwierdzeniem. Więcej o kosztach wysyłki przeczytasz tutaj.

  • Kto dostarczy moje zamówienie?

    Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym dostarcza firma kurierska Schenker oraz GLS. Jeśli Twoje zamówienie może być wysłane zarówno przez firmę Schenker jak i GLS, w koszyku będzie mógł wybrać kto ma dostarczyć Twoją paczkę.

  • Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

    Niestety nie. Na chwilę obecną nie oferujemy takiej usługi.

  • Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    Zamówienia dostarczane są w dni robocze w godzinach 10-16. Przesyłka zostanie przygotowana najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni roboczych na transport. 

  • Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

    Składając zamówienie w sklepie internetowym będziesz mógł wybrać sposób płatności spośród udostępnionych metod. W naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą kart płatniczych, przelewu elektronicznego DotPay (szybkie płatności), PayPal.

  • Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

    W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia przechodząc na stronę Status mojego zamówienia. Po wprowadzeniu numeru zamówienia oraz swojego adres e-mail podanego w momencie jego składania, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się realizacja Twojego zamówienia.

  • Jak zwrócić zamówienie ze sklepu internetowego?

    Produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić w dowolnym multimarkecie Jula w Polsce, lub odesłać na adres sklepu internetowego. Więcej o zwrocie przeczytasz tutaj. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia. Pamiętaj, że Jula oferuje także 30-dniowy okres zwrotu towaru w ramach Gwarancji Zwrotu Pieniędzy. Szczegóły znajdziesz tutaj.

  • Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?

    Sklep internetowy Jula.pl do każdego zamówienia wysyła Fakturę VAT zamiast paragonu. Fakturę tą otrzymasz na adres e-mail, który podałeś w momencie składania zamówienia.

  • Jak zmienić dane na Fakturze VAT?

    Jeśli na Fakturze VAT, którą od nas otrzymałeś chcesz zmienić swoje dane, wypełnij formularz.

  • Gdzie znajdę instrukcję obsługi do mojego produktu?

    Instrukcję obsługi danego produktu znajdziesz na karcie produktu w zakładce Specyfikacja produktu, tuż pod cechami oglądanego artykułu. W przypadku, gdy w tym miejscu nie znajdziesz instrukcji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak sprawdzić dostępność wybranego produktu w wybranym Multimarkecie Jula?

    Na każdej karcie produktu możesz sprawdzić dostępność produktu w wybranym Multimarkecie Jula. W tym celu wyszukaj najpierw konkretny produkt.

    W ramce „Sprawdź dostępność w swoim sklepie” otrzymasz informację o tym, czy dany produkt jest dostępny w wybranym sklepie, ale także na której półce możesz go znaleźć.

    Pamiętaj, że przed przybyciem do multimarketu podana dostępność może jednak ulec zmianie. Przed wizytą w sklepie zalecamy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu potwierdzenia dostępności lub dokonania rezerwacji produktu.

  • W jakich godzinach czynny jest multimarket Jula?

    Wszelkie informacje teleadresowe oraz godziny otwarcia znajdziesz na stronie Nasze sklepy po wybraniu interesującego Cię multimarketu.

  • Jakie metody płatności dostępne są w Multimarketach Jula?

    W naszych multimarketach możesz zapłacić tradycyjnie gotówką, kartą płatniczą lub bonem Sodexo, ale także za pomocą nowoczesnych metod płatniczych takich jak: płatności mobilne Android Pay.

  • Jak mogę złożyć reklamację produktu?

    Szczegóły dotyczące reklamowania produktów znajdziesz tutaj

  • Czy Jula honoruje zwroty produktów?

    Tak, sieć multimarketów Jula daje Gwarancję Zwrotu pieniędzy za zwrot produktów nabytych w naszych sklepach. Produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Zwrot produktu jest możliwy na podstawie dowodu jego zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) i może zostać zrealizowany w dowolnym multimarkecie Jula, niezależnie od tego, gdzie produkt został kupiony. Szczegółowe warunki zwrotu znajdziesz tutaj

  • Jak zalogować się do Mojego Konta w Jula Club?

    Aby zalogować się do konta w Jula Club przejdź na stronę logowania i wpisz e-mail oraz hasło. W tym samym miejscu możesz także dokonać rejestracji w Jula Club.

  • Jak sprawdzić stan mojego konta w Jula Club?

    Informacje o saldzie punktowym otrzymasz, logując się w zakładce „Moje konto” lub dzwoniąc do działu ClubSupport. Pamiętaj, że saldo aktualizowane jest następnego dnia po dokonanych zakupach. Więcej szczegółów o klubie znajdziesz tutaj.

  • Kiedy otrzymam mój bonus?

    Bonus wypłacany jest w formie bonu natychmiast po osiągnięciu granicy 1000 punktów. Bony wysyłane są co miesiąc do wszystkich klientów, którzy zebrali wymaganą liczbę punktów. Bon może zostać wydany maksymalnie 12 razy na rok. Bony można wykorzystać jako środek płatniczy w sklepie Jula, niedozwolona jest zamiana ich na gotówkę lub kartę podarunkową.

  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty i na jakich warunkach?

    Tak. W naszych multimarketach masz możliwość dokonania zakupów na raty. Przy produktach, których cena przekracza 100zł podajemy wysokość raty przy kredycie 12-miesięcznym. Masz też możliwość sprawdzenia wysokości raty w zależności od ilości rat (kliknij w tekst „Raty od xx-miesięcznie” i za pomocą suwaka na pasku wybierz interesującą Cię liczbę rat).

    Zgłoś się do naszego Punktu Obsługi Klienta, w celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat.

  • Czy istnieje możliwość zakupu karty podarunkowej i w jaki sposób sprawdzić jej saldo?

    Tak. W naszych multimarketach można zakupić Kartę Podarunkową. W tym celu udaj się do Punktu Obsługi Klienta. Więcej informacji oraz możliwość sprawdzenia obecnego salda na koncie kart możesz uzyskać tutaj.

  • Czy sklep oferuje transport zakupionego na miejscu towaru?

    Nie, niestety na chwilę obecną nie świadczymy takich usług.

  • W jaki sposób mogę się skontaktować bezpośrednio ze sklepem?

    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 wszystkie połączenia telefoniczne przekierowywane są do naszego Biura Obsługi Klienta. W szczególnych sytuacjach pracownik Infolinii może przełączyć rozmowę do wybranego sklepu. Poza wspomnianymi godzinami oraz w weekendy, dzwoniąc pod numer telefoniczny wybranego multimarketu połączysz się z danym sklepem.

  • Gdzie znajdę części zapasowe do mojego produktu?

    Jula dostarcza części zamienne do wielu produktów dostępnych w naszym asortymencie. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub wybranym multimarketem, aby sprawdzić, czy posiadamy poszukiwaną przez Ciebie część zamienną. Produkty takich marek jak BOSCH, Makita posiadają własne punkty sprzedaży części zamiennych. Więcej informacji znajdziesz na stronach internetowych poszczególnych producentów. 

  • Zamówiłem części zapasowe, jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    W momencie, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w wybranym multimarkecie, skontaktuje się z Tobą pracownik danego sklepu.

Dołącz do nas na naszych stronach:
Załącz plik:

Adres

Jula Poland Sp. z o.o.
ul. Malborska 49
03-286 Warszawa
Tel.: 22 338 88 88
Tel. biuro: 22 338 88 10
NIP: 524-27-18-525
REGON: 142595635
KRS: 0000365248
XIII Wydz. Gosp., Sądu Rejonowego w Warszawie

Dyżur telefoniczny Działu Obsługi Klienta:

  • Poniedziałek–piątek 9:00–17:00
  • Telefon: 22 338 88 88
  • Faks: 22 743 02 15

Dyżur telefoniczny Działu Reklamacji:

  • Poniedziałek–piątek 9:00-17:00
  • Telefon: 22 338 88 88

Dyżur telefoniczny Działu JulaClub:

  • Poniedziałek–piątek 9:00-17:00
  • Telefon: 22 338 88 88